tisdag 26 mars 2013

Isväg och PÅSK

Denna bild är tagen på isvägen mot Hindersön. Tänk att kunna åka nästan en mil ut till havs, med bil.
Ja så har vi haft det nu drygt en månad, och det verkar som det ska bli så även över påsk.
Jag har varit mycket dålig på att skriva här i min blogg. Kan kanske skylla lite på att jag varit en månad i Thailand, sen på Hindersön och nu i vår fjällstuga.
Som vanligt egentligen, så är jag nästan aldrig hemma.
Stickar och syr det gör jag, var än jag är. Det var många som tittade på mig när jag satt och stickade sockar i Bangkok, riktigt roligt måste jag säga.
Nu ska vi tillbringa påsken med barn och barnbarn, mycket uppskattat av alla. Det blir mat lagad på morikka och mycket fiske.
Många små barn i sängen, tänk vilken lycka att få vara så populär!!!!

GLAD PÅSK

1 kommentar:

Berit sa...

Va härligt du haft och har det. Jag ska till Turkiet 10 maj, Marmaris, med min äldsta son, en vecka.

Må så gott!